عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: احزاب اسلامی می‌توانند با روشنگری و فشار به دولت‌های سرسپرده، وحدت جهان اسلام را هرچه زودتر محقق کنند.

غفوری‌فرد: احزاب اسلامی با روشنگری زمینه‌ساز وحدت جهان اسلام شوند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حسن غفوری‌فرد در ارتباط با ضرورت وحدت جهان اسلام گفت: موضوع وحدت امت اسلامی، پیش از پیروزی انقلاب اسلامی از جانب حضرت امام خمینی (ره) مطرح بود و سی‌ودومین کنفرانس وحدت اسلامی هم براساس تحقق آرمان‌های امام راحل برگزار شده است.

وی با بیان اینکه یک چهارم جمعیت جهان مسلمان هستند افزود: اگر امت اسلامی متحد شوند، تمامی ظرفیت‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی آن‌ها، کشورهای اسلامی را به قدرتمندترین کشورهای جهان تبدیل می‌کند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: دشمن برای اینکه نگذارد امت اسلامی به وحدت دست یابد، به درون این امت رخنه کرده و نفاق ایجاد می‌کند.

غفوری‌فرد با اشاره به مسئله قدس شریف به عنوان محور اتحاد جهان اسلام گفت: هیچ مسلمانی نسبت به قدس و سرنوشت مردم فلسطین بی‌تفاوت نیست و احزاب اسلامی می‌توانند در حل مسئله فلسطین و قبله اول مسلمانان نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشند تا به‌واسطه روشنگری و فشار به دولت‌های سرسپرده، وحدت جهان اسلام را هرچه زودتر محقق کنند.

منبع: خبرگزاری آنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.